19 april 2024
Home » Lichtenvoorde » Tante Rikie lanceert landelijke glossy ‘Harder!

Tante Rikie lanceert landelijke glossy ‘Harder!

226

Logo Scherpinbeeld

Ontdek het verleden van Groenlo

Duik in een rijke verzameling van meer dan 8.000 foto’s en films. Elke dag wordt een nieuwe oude foto toegevoegd. Deel jouw herinneringen bij elke foto!

Bekijk de collectie

Na een kinderboek in het dialect, het eigen drankje Nozem Oil, een vuurwerklijn en damestassen gemaakt van festivalzeilen presenteert de festivaldirectrice van de Zwarte Cross, Tante Rikie, nu de landelijke uitgave van glossy Harder! In samenwerking met F&L Publishing Group verschijnt het tijdschrift op 22 mei 2015 en is deze voor elke Nederlander op fietsafstand te koop.

Linda de Mol voorbij
Geheel tegen de trend van digitalisering in verschijnt de 100 pagina tellende Harder! op papier. De totale Zwarte Cross way of life wordt samengevat in het nieuwe lifestyle magazine. Festivaldirectrice Tante Rikie siert de cover en ze is vastbesloten om Linda de Mol in bladenland voorbij te streven: ‘Mijn gloednieuwe glossy is de apotheose van ruim 500 jaar boekdrukkunst.’ De Harder! is te koop in elke boekenwinkel en supermarkt van Nederland. Leden van de Zwarte Cross fanclub ontvangen het magazine op 23 mei in de brievenbus. Bekijk de nieuwe Harder! videoteaser hier.

Bizarre mix
De inhoud van het magazine bedient alle Zwarte Cross doelgroepen, het bevat een kinderverhaal van Dominee Gremdaat, bodypainting met crossmotoren en Zwarte Cross 2015 artiesten en BNN presentator Filemon Wesselink, een kijkje in de hersenpan van festivaldirectrice Tante Rikie, een wereldrecordpoging banken lanceren met een enorme katapult, een interview met de vrouw van de Saudische gewetensgevangene Raif Badawi, een cursus Achterhoeks, het complete programma van de Zwarte Cross 2015, een Zwarte Cross lustbaby fotoshoot en interviews met Mark Tuitert, Katzenjammer, Arjan Erkel, Giel Beelen, Miss Montreal, Jack Parow, Flogging Molly en anderen.

Over Zwarte Cross & F&L Publishing Group
Harder! is tot stand gekomen door een samenwerking van Zwarte Cross en F&L Publishing Group. De Zwarte Cross is een bizarre mix van motorcross, muziek, stunts, theater, humor en veel gekte en spektakel. De samenkomst van deze ogenschijnlijk totaal verschillende werelden zorgt voor een wereldwijd (!) uniek feest. F&L Publishing Group behoort tot één van de grotere uitgeverijen van Nederland en geeft een groot aantal bladen uit die lezers informeren, binden en inspireren. Magazines op het gebied van onder meer automotive, fotografie, koken, sport & gezondheid en ICT. F&L Publishing Group is uitgever van onder andere Auto Review, foodies, Gloss en c’t magazine.