Winterstop Grolse Boys
659 keer bekeken
GROENLO – Voor het eerste van elftal van Grolse Boys is de winterstop inmiddels aangebroken. Het tweede elftal en de D1 spelen zaterdag 12 december nog. ’s Avonds vindt daarna de jaarlijkse bingo plaats. Na het oliebollentoernooi op dinsdag 15 december ligt het voetbal een korte tijd stil.
Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?
📧 Stuur je tip inBron: field_54267a93e7ef3
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.
