Home » Vernieuwd maar vertrouwd MIJN Magazine in andere handen

Vernieuwd maar vertrouwd MIJN Magazine in andere handen

561
 

StijlvolBudget Logo

Creëer Jouw Droomhuis met Betaalbaar Interieuradvies!

Bij StijlvolBudget maken we stijlvolle woonoplossingen voor iedereen toegankelijk. Ontvang praktisch interieuradvies dat volledig is afgestemd op jouw wensen én budget!

  • ✔️ Op maat gemaakte moodboards
  • ✔️ Directe links naar betaalbare meubels
  • ✔️ Persoonlijk interieuradvies

Ontdek meer

ZIEUWENT – Het is hét lijfblad van en voor de Achterhoek. MIJN Magazine verschijnt al ruim 21 jaar maandelijks huis-aan-huis met zo’n 110.000 exemplaren in een groot deel van Oost-Gelderland. De vertrouwde printuitgave krijgt de komende tijd een flinke impuls nadat het onlangs in andere handen is overgegaan. Voortaan is uitgever Romeo Delta MIJN Magazine in Zieuwent verantwoordelijk voor het blad dat groot werd onder de hoede van uitgever Erik Peters van MIO Media.

De overname heeft geen grote consequenties. De lezers kunnen ook de komende tijd rekenen op een prettig leesbaar blad met een typisch Achterhoeks sausje. Toch willen de uitgevers René Doppen en Daniël Schmitz geleidelijk voor nieuw elan zorgen. “Het is de bedoeling om nog informatiever, leuker, verfrissender en spraakmakender te zijn. Maar we gaan niet zo heel veel veranderen en grijpen terug naar oude waarden. De vaste rubrieken blijven, ze worden gewaardeerd”, aldus Daniël Schmitz. Dan moet je denken aan onder andere MIJN Auto, MIJN Droomhuis, MIJN Passie, MIJN Metamorfose, MIJN Hobby en MIJN Muziek. Maar er is ook zeker ruimte voor zakelijke verhalen. “Daarnaast keren items als In Bed Met.. en de populaire Page 6-Girl terug”, vult René Doppen zijn compagnon aan. “Het moet wel een beetje sexy zijn. Daar is zeker behoefte aan. De Graafschap krijgt volop aandacht via de rubriek MIJN Superboer en verder zoeken we nadrukkelijk de interactie met onze lezers. De puzzelpagina is goed ontvangen en we willen uit onze lezers een vaste columnist en cartoonist selecteren.” Uiteraard wordt er daarnaast nog crossmediaal gewerkt door ook online het nodige te doen. Al met al denken de nieuwe uitgevers met het vernieuwde maar vertrouwde MIJN Magazine van toegevoegde waarde te zijn voor de Achterhoek. “We bedienen de inwoners, maar zeker ook de bedrijven die zich huis-aan-huis kunnen profileren via een uitstekend gelezen blad met een positief imago.”


Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd stuur het naar redactie@streekgids.nl.