za 27 jun - Groenlo: 24 graden, 23-34 graden meer weer →
Code rood Gelderland Hitte za 01:00 - za 21:00 Meer informatie Extreem hoge temperaturen.Wat kan ik verwachten en wat...

Ben Jolink wordt opgelapt voor het laatste optreden!

733
733 keer bekeken

ACHTERHOEK – Ben Jolink is op advies van het team van de longafdeling van het Slingeland Ziekenhuis te Doetinchem tijdelijk opgenomen in het ziekenhuis om zo goed mogelijk klaargestoomd te worden voor het grootse optreden dat Normaal zaterdag 19 december a.s. zal geven in het Gelredome in Arnhem.

Zoals bekend zal Normaal zaterdag haar laatste optreden verzorgen. Dit komt voort uit de astmatische afwijking die Ben Jolink heeft, waardoor optredens van Ben met Normaal in de toekomst niet langer verantwoord zijn.

Ben Jolink zal morgen ontslagen worden uit het ziekenhuis en is in een dusdanige conditie dat hij er zaterdag een goed optreden van kan maken.

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
Bron: field_54267a93e7ef3
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen