za 27 jun - Groenlo: 24 graden, 23-34 graden meer weer →
Code rood Gelderland Hitte za 01:00 - za 21:00 Meer informatie Extreem hoge temperaturen.Wat kan ik verwachten en wat...

Bewoners Molenberg in het zonnetje gezet

894
894 keer bekeken

GROENLO – Ook de bewoners van de Molenberg in Groenlo mogen door de corona-crisis geen bezoek ontvangen. Daarom werden ze deze eerste Paasdag extra in het zonnetje gezet.

De bewoners, maar ook het personeel werden vanuit de tuin van de Molenberg toegespeeld door  dweilorkest ‘Rebelsje’ uit Groenlo. De bewoners, die op de diverse balkons en achter hun kamerraam het optreden volgenden genoten er zichtbaar van.

Na dit optreden speelden Willem te Molder, bekend van Boh Foh Toch, en muzikant Stef Woestenenk. Beide op gitaar brachten ze onder andere muziek van Boh Foi Toch, maar ook Eric Clapton ten gehore.

Voor de optredens was er voor iedereen gebak. Deze traktatie werd mogelijk gemaakt door Bakkerij Wissink en Brouwersnös.

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen