Bibliotheek Groenlo verhuist naar Marianum
597 keer bekeken
GROENLO – Vanaf 4 juli kan iedereen terecht in de nieuwe vestiging van Bibliotheek Groenlo. De bibliotheek die nu nog haar onderkomen heeft in het Heydenrijck, verhuist naar scholengemeenschap Marianum in Groenlo.
Donderdag 23 juni definitief zijn de deuren definitief gesloten in het Heydenrijck. Op maandagochtend 4 juli gaan dus de deuren open in de nieuwe vestiging aan de Dekenhooijmansingel.
Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?
📧 Stuur je tip inBron: field_54267a93e7ef3
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.
