wo 24 jun - Groenlo: 23 graden, 18-34 graden meer weer →
Code oranje Gelderland Hitte wo 05:00 - wo 12:00 Meer informatie Zeer warm met maximumtemperaturen tussen 27 en 36...
951 keer bekeken

WINTERSWIJK/MISTE – Op vrijdag 14 november a.s. worden op het landgoed Kotmans in Winterswijk-Miste weer 2 bomen geplant aan het Schrieverspad. Dat gebeurt om 14.00 uur. Elk jaar worden door een speciale commissie, namens de Dialectkring Achterhook en Liemers (zie www.dialectkring.nl), enkele personen en/of instanties eervol genomineerd om daar een boom te planten. Ze moeten zich in het verleden of in de huidige tijd hebben ingezet voor het behoud en het cultiveren van de streektaal.

Dit jaar wordt een boom geplant door: de heer J. Hekkelman uit Gorssel en de heer F.J. Kolkman uit Gelselaar

Het Schrieverspad is inmiddels uitgegroeid tot ’n fraaie laan met ruim 50 verschillende bomen. Na afloop presenteren de boomplanters zich op een bijeenkomst voor genodigden bij café-restaurant den Tappen in Winterswijk-Miste.

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
Bron: field_54267a93e7ef3
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen