Druk bezochte percussie-show
579 keer bekeken
GROLLE – Op carnavals maandag (Rosenmontag) was het in de Kevelderstraat even net als carnaval in Rio. ’t Knunnekes Dweilorkest riep afgelopen week iedereen op om zich om 15.30 uur aan te sluiten bij de de grootste percussie-show die Groenlo ooit zal meemaken. Dit hebben ze geweten, groot was die.
Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?
📧 Stuur je tip in📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.
