do 25 jun - Groenlo: 25 graden, 22-33 graden meer weer →
Code rood Gelderland Hitte do 20:00 - vr 00:00 Meer informatie Extreem warm met maximumtemperaturen tussen 35 en 40...

Foto´s carnavalsmis in de Basiliek

637
637 keer bekeken

GROENLO – Ongeveer 360 mensen bezochten zaterdagavond de 18e carnavalsmis. Deze werd onder het motto: ‘Lach en een traan’ gehouden in de H.Calixtusbasiliek in Groenlo. Voorganger was Pastoor H. de Jong. Tijdens de dienst werden door Vocales en De Knolle oet Grolle onder andere Grolse carnavalsschlagers ten gehore gebracht.

Net als vorig jaar komt het geld van de tweede collecte ten goede aan een goed doel in de gemeente. Dit jaar gaat het geld naar ´Kika´. Het ingezamelde bedrag bedraagt 367,06 euro.

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen