zo 28 jun - Groenlo: 32 graden, 21-33 graden meer weer →
Code geel Gelderland Hitte zo 13:00 - zo 21:00 Meer informatie Aanhoudende hitte.Wat kan ik verwachten en wat kan...

Fox gaat Welgelegen exploiteren

651
651 keer bekeken

GROENLO – Ton en Daniëlle Fox gaan vanaf eind januari 2016 Welgelegen in Groenlo exploiteren. Ton en Daniëlle zijn al ruim 19 jaar ondernemers van Fox Horeca in Vragender en zien in de exploitatie van Welgelegen een unieke uitdaging.

Wiljon en Claudia Wellink, eigenaren van Welgelegen Stadscafé & Boothuis, zijn bijzonder blij dat ze samen met dit ondernemersechtpaar uit Oost Gelre een mooie horeca samenwerking aangaan. Zowel Fox in Vragender als Welgelegen in Groenlo zullen hun eigen identiteit en horecaconcept voortzetten. Achter de schermen, zal zeker de synergie worden opgezocht.

Ton en Daniëlle zijn erg enthousiast over de samenwerking met Wiljon en Claudia. En zien de exploitatie van Welgelegen als een prachtige mogelijkheid om hun passie voor horeca verder uit te bouwen en te verbreden in de regio.

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
Bron: field_54267a93e7ef3
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen