Grol VR1 – FC Winterswijk
601 keer bekeken
GROENLO – Afgelopen zondag speelde het vrouwen team van s.v. Grol thuis tegen de dames FC Winterswijk. De dames van Grol wisten de wedstrijd met volle overtuiging te winnen. De eindstand werd 5-0.
Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?
📧 Stuur je tip inBron: field_54267a93e7ef3
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.
