za 27 jun - Groenlo: 25 graden, 24-32 graden meer weer →
Code rood Gelderland Hitte za 05:00 - za 21:00 Meer informatie Extreem hoge temperaturen.Wat kan ik verwachten en wat...
758 keer bekeken

GROENLO – Op zaterdag 7 april mocht ook dames 1 van HV Grol zich opmaken voor de laatste wedstrijd van het seizoen. De dames van Grol speelde in het voorprogramma van dames 2 die hun kampioenswedstrijd zouden gaan spelen. Voor de twee coaches van dames 1 was het de laatste wedstrijd die zij coachten, dus het was nog 1 keer knallen onder leiding van de mannen. De dames waren gebrand om de laatste twee punten binnen te slepen en het seizoen af te sluiten met een mooie overwinning.

De dames van Grol begonnen de wedstrijd goed, ze konden elkaar goed vinden en er werden mooie combinaties gemaakt waardoor ze al snel uitliepen op de dames van Vasse. In de tweede helft bleef het spelbeeld hetzelfde, de dames hebben snelle aanvallen goed uitgespeeld. Ook werd de cirkel meerdere keren gevonden. Alles leek ineens op z’n plek te vallen! Met een eindstand van 26-11 is het seizoen goed afgesloten. De dames willen graag nogmaals de coaches/trainers Woppie en Boon ontzettend bedanken voor afgelopen seizoen!

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen