za 27 jun - Groenlo: 26 graden, 24-35 graden meer weer →
Code rood Gelderland Hitte za 05:00 - za 21:00 Meer informatie Extreem hoge temperaturen.Wat kan ik verwachten en wat...

Martin Mos nieuwe voorzitter RvC De Graafschap

1950
1.950 keer bekeken

DOETINCHEM – De Algemene Vergadering van Aandeelhouders heeft met unanieme stemmen Martin Mos benoemd tot voorzitter van de Raad van Commissarissen. Mos volgt Henk Zweers op, die per 1 juli op eigen verzoek aftrad na drie termijnen in de RvC.

Ook Carl Berlo heeft de RvC verlaten. De Chief Executive Officer van ATAG is erg druk met zijn dagelijkse werkzaamheden en kon voor zijn gevoel te weinig tijd vrijmaken in zijn rol als commissaris bij De Graafschap. Uiteraard blijft Carl Berlo met ATAG aankomend seizoen als hoofdsponsor nauw betrokken bij De Graafschap.

Per 1 juli is Loek van der Mark  als commissaris toegetreden. De 59-jarige ondernemer  is woonachtig in Niftrik en al jaren op de achtergrond voor De Graafschap actief. Peter Hofstede heeft, zoals eerder aangekondigd, de RvC verlaten,  daar hij als manager voetbal  in dienst is getreden bij De Graafschap.

De Raad van Commissarissen van De Graafschap bestaat nu uit:
Martin Mos (voorzitter), Eugene Fierkens, Sjoerd Weikamp en Loek van der Mark

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
Bron: field_54267a93e7ef3
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen