vr 26 jun - Groenlo: 38 graden, 20-38 graden meer weer →
Code rood Gelderland Hitte vr 16:00 - za 21:00 Meer informatie Extreem hoge temperaturen.Wat kan ik verwachten en wat...

Minister Hugo de Jonge opent geWOONhout fabriek in Wehl

1982
1.982 keer bekeken

WEHL – Maandag 18 september is de nieuwe assemblagefabriek van geWOONhout in Wehl officieel geopend door Minister Hugo de Jonge. Deze fabriek zal bijdragen aan de productie van circulaire houten modules voor toekomstige woningbouw.

De fabriek, gelegen in de gemeente Doetinchem, introduceert een geïndustrialiseerde productielijn die is afgestemd op actuele marktvragen. Tijdens de opening kregen genodigden de kans om het productieproces te bekijken en namen deel aan een mini symposium over de kansen van houtbouw.

De inzet van geWOONhout is om met deze nieuwe faciliteit duurzame en innovatieve woningoplossingen te bieden. Minister Hugo de Jonge benadrukte in zijn toespraak het belang van houtbouw in de huidige bouwsector.

Meer informatie over geWOONhout kunt u vinden op www.gewoonhout.nl of www.houtbaarhuis.nl

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen