za 27 jun - Groenlo: 30 graden, 20-38 graden meer weer →
Code rood Gelderland Hitte vr 22:00 - za 21:00 Meer informatie Extreem hoge temperaturen.Wat kan ik verwachten en wat...
531 keer bekeken

WINTERSWIJK/GROENLO – Zondagmorgen speelden de meiden van HV Grol E1 een uitwedstrijd tegen OBW E1. Na de kerstvakantie mochten de meiden weer aan de bak. En dat was te merken. Ondanks dat Grol nog niet helemaal uitgeslapen was maakten zij het eerste doelpunt. De tegenstanders waren goed in vorm en kwamen al snel met een doelpunt tegen. De eerste helft ging het gelijk op.

Na een goede peptalk kregen de meiden weer wat energie en gingen er tegen aan. Ondanks dat dit niet de beste wedstrijd van de meiden was, waren ze uiteindelijk wel iets beter. Volgende week zondagochtend weer aan de bak: dan thuis tegen HCW uit Winterswijk.

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen