Sinterklaas opent nostalgische winkeltje
1.733 keer bekeken
GROENLO – Sinterklaas heeft vandaag (lees zaterdag) een bezoek gebracht aan de Stadsboerderij aan de Notenboomstraat in Groenlo. Tijdens zijn bezoek heeft de Goedheiligman het nostalgische winkeltje, met snoepgoed en andere artikelen uit grootmoeders tijd, geopend.
Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?
📧 Stuur je tip in📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.

