wo 24 jun - Groenlo: 33 graden, 18-34 graden meer weer →
Code oranje Gelderland Hitte wo 16:00 - vr 16:00 Meer informatie Extreem warm met maximumtemperaturen tussen 35 en 40...

Vios Beltrum verlengt contract met hoofdtrainer

817
817 keer bekeken

BELTRUM – Vios Beltrum heeft het contract met hoofdtrainer Harold Gierman met een jaar verlengd. Zowel de groep, het bestuur als Gierman zelf waren het al snel eens. Het seizoen 2015 – 2016 wordt hiermee alweer het 5e seizoen van Gierman bij VIOS.

Zowel Gierman als Vios willen verder met het ingezette technische beleid welke overigens nog in de steigers staat. Gierman past perfect bij de toekomstvisie en ambitie van Vios: het verder inpassen van de jeugd bij de prestatie elftallen. Harold kent de huidige jeugd, daar hij vorig jaar tevens de B jeugd onder zijn hoede heeft gehad. Hij weet wat er aan potentie nog aan komt en schroomt nu al niet om 15-jarige talenten in het eerste elftal in te passen.

Gierman ervaart Vios als een zeer prettige en warme vereniging en geniet veel vertrouwen in zijn aanpak van het bestuur, de technische commissie, de leden en de supporters. De verjongde groep is nog niet uitgekeken op hem en Harold niet op de groep. Al met al liggen er nog meer dan voldoende uitdagingen binnen een nog verder te verjongen groep. De focus is en blijft dan ook gericht op de lange termijn.

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
Bron: field_54267a93e7ef3
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen