za 27 jun - Groenlo: 22 graden, 22-34 graden meer weer →
Code rood Gelderland Hitte za 05:00 - za 21:00 Meer informatie Extreem hoge temperaturen.Wat kan ik verwachten en wat...

Winterswijkers naar Den Haag voor betere mobiele dekking

734
734 keer bekeken

WINTERSWIJK – Vanmorgen zijn (lees woensdag 10 september) burgemeester Thijs van Beem (burgemeester van de gemeente Winterswijk) samen met 25 inwoners naar Den Haag afgereisd om aandacht te vragen voor de slechte mobiele bereikbaarheid van het noodnummer 112 in het buitengebied.

Bewoners in het buitengebied maken zich zorgen over de slechte mobiele dekking. Zij vrezen dat hulpdiensten hen in noodsituaties niet op tijd bereiken.

Vanmiddag houdt de Tweede Kamer van 14.00 tot 16.00 uur een hoorzitting over dit onderwerp.

Foutjes, opmerkingen, nieuws, activiteit of als je iets opmerkelijks hebt gefotografeerd?

📧 Stuur je tip in
📅 Heb je een evenement?
Stuur je evenement gratis in en bereik lezers in de regio.


Gratis insturen